Zdrowa dieta

Witamina D jest jedyną witaminą, która nie jest zdobywana ze konsumowanych pokarmów. Witamina D jest pozyskiwana przez skórę eksponowaną na promienie Słońca. Także niektóre produkty spożywcze dostarczają witaminę D. Można również tą witaminę suplementować.

Witamina A pełni mnóstwo funkcji w organizmie, między innymi zdrowych oczu, wspomaganie wzrostu komórek, a również wspieranie układu odpornościowego. Witamina A jest nie tylko absorbowana bezpośrednio, ale jest także wytwarzana przez organizm w wyniku przekształcenia beta-karotenu.
https://mx.elk.pl/2021/11/10/dieta/

Mnóstwo osób nie stosuje dostatecznie zbilansowanej diety, aby zapewnić wszystkie potrzebne witaminy, co doprowadziło do boomu branży specyfików wielowitaminowych. Specyfiki wielowitaminowe są dostępne w wielu różnych formach, w tym tabletek, kapsułek żelowych, a nawet płynów. Oczywiście oczywistą zaletą wypływającą z przyjmowania tego typu preparatów jest komfort. O ileż łatwiej jest zażyć jedną dawkę takiego preparatu, który zawiera wszystkie konieczne witaminy, w porównaniu z przyjmowaniem wielu różnych preparatów.

Albowiem gotowanie ujmuje dużo składników odżywczych i witamin z pokarmu, nieuchronnie rozpoczynasz karmić swój organizm tym, czego potrzebuje, kiedy rezygnujesz z gotowania jedzenia i zaczynasz spożywać żywność surową.

Spożywanie surowej żywności dynamizuje metabolizm. Trawienie surowego jedzenia wymaga nieco więcej energii, ale z powodu korzyści warto zdecydować się na chociaż częściowo surową dietę.

Author: admin